21 Ocak 2014 Salı

Senin Tarzın Senin Modan



Bazen çok farklı tarzlarda giyinmeyi istersiniz. Punk, hippi, muhafazakâr, klasik, salaş veyahut Kendi Tarzınızı oluşturursunuz. Ben en çok Kendi Tarzımı oluşturmayı seviyorum.

Birazcık zevkli bir insansanız şayet moda yerine kendi modanızı oluşturabilirsiniz. Kimsede bulunmayanı tercih etmek tarz oluşturmada en önemli basamaktır. Herkeste olan bir çanta bir fark oluşturmaz, bilakis Sizi sıradanlaştırır. Besame Butik Vitrini için seçtiğim ürünlerin birçoğunun farklı yerlerde olmamasına özen gösteriyorum.  Kendi tercihimi Sizlere de sunmak beni sevindiriyor.

“Senin Tarzın” sloganı ile hayat bulan Besame Butik, Sizleri kendi tarzınızı olmaya davet ediyor. Kendinize has bir de nev-i şahsına münhasır bir kişiyseniz yaşadınız :) Farklı ürünleri, kimsede olmayan kombinler oluşturmaya başlamanız için hiçbir sebep yok. Hadi ne duruyorsunuz ;) 

Ben başladım bile…



1.       Print Jumper
2.       Kot Tayt
3.       Mini MAC Çanta
4.       Converse
5.       Baskılı Uzun Elbise
7.       Harley Davidson Bot
8.       Metal Görünümlü Güneş Gözlüğü
9.       Deri Mont
10.    Carousel Kaplı Etek
11.    Askısız Çanta
12.    Topuklu Ayakkabı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...