16 Şubat 2014 Pazar

Minik, Minnoş ve Kullanışlı Makyaj Çantaları Geldiii !


Baharın gelmesiyle rengârenk çantalar ortaya çıkmaya başladı. El çantalarının yanı sıra bir de aksesuarlarımızı koyabileceğimiz minik çantalarda mevcut. 

Yakın zamanda yurt dışı seyahatim sırasında çok hoş, minik makyaj çantaları aldım. Hem makyaj çantası olarak kullanılabileceği gibi hem de küçük kız çocukları için de tıpkı anneleri gibi kollarına takacakları zarif bir aksesuar olur diye düşünüyorum ;) Bu çantalardan altı tanesini de Butiğimizin Vitrinine koyduk. Ben de bu çantalardan istiyorum diyorsanız Besame Butik Vitrinlerine bir göz atmanız yeterli :) Baharı kucaklarken bu minnoş makyaj çantalarından Sizin de olması içten bile değil.

Bu çantaları gördükten sonra her kadının aksesuarını muhafaza edebileceği bir çantası olmalı diye düşünüyorum. Şimdi benim vaaar :)


Minnoş Çantaları görmek için Tıklayın.

2 yorum:

  1. Hello great blog! You have a lot of interesting and inspiring posts.
    I invite you to my blog maybe you like it,:)

    I invite you
    http://instagram.com/dreamofparadisebydomi
    http://dreamofparadisebydomi.blogspot.com/

    Follow ?

    YanıtlaSil
  2. Thank you :) I'II visit your blog.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...